avatarmamma

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Min fredag

Av Cecilia Pettersson - 28 januari 2011 21:10

 

Var lämna Emma till skolan hade en arg tjej inge passa bara sa hela tiden tyst  med dig börja slåss , jag sa nu får du ta o sluta  med dina dum heter. Börja hemma med henne för Josefine  reta henne  sedan vart mycke värre . Jag sa du  får sluta vara dum . Jag bestämmer inte vart de nå bättre hela vägen  till skolan ..Men kom till skolan prata jag med fröken Pia  får ta i tag med hennes humör , orkar inte vara arg hela tiden . Emma  haft samtal med fröken Pia . Hon har lovat att lyssna på mamma bättre än har gjort . Hoppas verkligen att de blir bättre . :( Hon kör över mig o jag blir ledsen så jätte roligt  är det inte med eviga bråket . :(  Kom hem gav Chips  mat  sedan tog bussen träffade gänget på jobb garatin . Där skulle man se nå tråkig film  slocknade så klart :)  Men janne  sa sover du , nja lite .:) Fikade lite med dem sedan ringde Maria  fråga om vi skulle ses varför inte men jag slutar halv tolv . Hon skulle till willys o handla lite  ses senare hos dig sa vi . Slutade kl 11.40 gick ut o tog bussen till Erikslund där Maria bor . Fick vänta typ 10 min innan kom . Hon hade med sig söta Emilie så go helt . Vi åt lite lunch i hop vart  gårdagens  pizza  o  lite sallad gott.  sedan åt jag en sådan färsk SEMLA så god :)  drack te ... Sedan spela  vi x box  jag testa spela bowling var jätte roligt . vi ska höras på måndag  när barnen  o gubben kommit hem ska  vi hem till dem låta  våra  barn ses och  våra män ses  .. Barnen  vill spela X box de med . Vi lär väl inne skaffa vi ett oxå snart så kul var det . . Åkte med Maria till Bäckby  skulle in på kläd Etta  ny kläders affär där o billigt från små barn till vuxna med rimmliga priser :)  Sedan möte vi Josse o Maja utan för press byrån , Jossan  tror e sommar  har jeans shorts , med strumpbyxor  och linne under jackan inte konstigt blir kallt . :( Fick skjus av mamma till fritids att hemma Emma tackar  för skjusen du e så gullig sa jag  tack för vi ses av o till sa hon . Kom till fritids träffa jag en glad Emma o Pia berätta att Emma skulle vara snäll. Men gick hem åt börja Josse reta Emm igen hur orkar du sa  jag vart arg , höjde rösten .  Mamma  hon slog mig med en pinne skvallra Josse som är störst . :( Gick snabbt hem gena andra gården går fortfare hem.Väl hemma  var de som vanligt eviga gnället att ni orkar sa jag . Kom inte till mig o skvallra om nån av er blir gringa inte intresserad sa jag . Tog med chips ut en låååång runda ner till Jet macken  vid ASGOTT  handla hem till i kväll kanske elller i morgon . plus en dricka . Gick  vid hela  Tackjärnsgatan  hem åt för bi Rösegårds skolan  för bi Fridhemsskolan  kom till Bäckby centrum , satt han vid stolpen   gick in hastigt på ica  handla de skulle ha . kom ut gick vi hem åt . Väl hemma  börja med maten skar gryt bitarna i mindre bitar sedan stekte dem o sedan grönsaker moröter ,  gul paprika , lök . plus wok grönsaker med i . sedan öste allt på köttet o  hällde i öl över , sedan  krossade tomater o  vispgrädde över . lät stå puttra på mellan värmen .Sedan  fick barnen ris  till o jag ville ha plugg . Barnen åt   bra de .. . Sedan skulle Josefine till Trappen  ungdoms gården i kyrkan i kväll ha så kul sa jag .Men sedan satte jag fart med köra disk maskinen  o gjorde rent på disk bänken med . Nu e allt borta  skönt , gav Chips  lite ris o grönsaker  vart inge bra , han  bajsa i hissen lite nice .  Neeeee   så jag var ut med  han gjorde i från sig Men ser så olycklig ut  stackarn  ligger på hall  mattan ser så olycklig ut . Jhar kommit ur  han en del .  Men turen innan  blir försent ska ut o göra sitt , sedan in han får sova  i korgen har handduk   om de skulle komma något .  Är bara tvätta i morgon .Ska inte ge han  nå av  vår mat han tål inte de . så blir sin hund mat . Beneful hund mat . .. Nu sover de yngre är så trötta de borsta tänderna de gjorde Emma  i alla fall. Nu sitter man här o skriver lite  dag bok . o äter lite godis är ju helg:) Nu ska ta kika tve ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Pettersson - 22 februari 2011 20:51

  Har suttit på facebook prata med trevliga människor  så kul och spelat bra musik Hammerfall  så klart . Mina  vänner säger man har god bra musik smak e alltid skoj höra :)  Snart hade tänkt se tve är ju bara  glömma DISNEY CHANNL går på än hatar ...

Av Cecilia Pettersson - 21 februari 2011 15:57

Gud så söt liten flicka ni  har fått Lisa och Matti   Namn är jätte svårt  , hörde av Josefine hon var namn lös , Lugn de kommer av sig själv måste ha något som passar  in på er två som låter bra !     Är hemma  med min stora flicka som har...

Av Cecilia Pettersson - 14 februari 2011 22:24

Gratttis  vår älskade dotter Ida vart i dag  10 år ,  Fira lite med familjen  hade saft och kladd kaka med visp grädde . Middag vart Köttfärsås  och pasta . Såå såg jag även Familjen Annorlunda  Familjen Norrström  är bäst  där tycker jag :)  De skul...

Av Cecilia Pettersson - 7 februari 2011 14:00

I går  dog han super stjärnan Gary Moore   f.1952  d.2011  vart 58 år .   I dag  har dagen varit ok  men jag e trött ont i foten :( Vill ha ett jobb att gå till verkar svårt hitta  någe. :(   Strax ut med voven o hämta hem Emma ska baka på ef...

Av Cecilia Pettersson - 6 februari 2011 14:04

Jag tänker inte jämt plocka undan efter dig du är 14 år , borde fixa sådant själv . men är bara lat och bekväm tror mamma ska göra allt knappast .Jag ska fixa köket in med ny disk i diskmaskinen Men inte bort hennes tallrik de kan man själv ställa in...

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards