avatarmamma

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Cecilia Pettersson - 2 februari 2011 10:17




Solen skinner och  lite is hoppas  på midlare  vill ha vår nu trött på vintern . Träffade en tik i dag som såg ut som Chips , han vart glad  hoppa skoja med han . Kom in  så fick han sin hund mat , nu ligger han i korgen  och vi lyssnar  på Lita ford  med Dee Snider  Close my eyes forever  en klassiker  hon är så bra .. Hon har inte gett ut en platta på 15 år , är gift i dag och har  två söner så kul se henne  igen alltid varit  min favorit i hårdrocks världen :)  Västerås bandet Grand Design har oxå gjort en  enorm bra platta  med skön musik  gillar låtarna  mest Air it out den första de slog igenom med . Inte sett  de live än , men hinner väl . han sångaren Pelle tjatr har du köpt plattan får  väl göra de  i feb så har denna hemma och lyssna på menas man lagar mat o städar  plus viker eviga  tvätten ...:) Jaha  nu börjar  borra i huset igen trodde de var klara men inte då . Nä  ska ta  fixa lite disk här och  skriva ett personligt brev  om mig så kan man söka jobb som kontakt person skulle vara roligt få jobba så träffa andra ...Tröttna  på  kock och resturang svängern  vill göra nå annat som jag kommer att trivas med .




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards