avatarmamma

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Cecilia Pettersson - 6 februari 2011 14:04

Jag tänker inte jämt plocka undan efter dig du är 14 år , borde fixa sådant själv . men är bara lat och bekväm tror mamma ska göra allt knappast .Jag ska fixa köket in med ny disk i diskmaskinen Men inte bort hennes tallrik de kan man själv ställa in inte alltid på disk bänken kan hon själv göra Nej inte bara lång SUCK oj de är jku så jobbigt att göra något här hemma .Först att pappa sa hjälpa till ta du chips på morgonen oh de är så jobbigt men Pengar vill man ju ha o åka till Lina i Ludvika på sportlovet . Kom fram sitter mycke vid sin data pratar med Nån Erik som Lina känner han är 17 år bor i Borlänge . Men om man inte hjälper till hemma kan man glömma killen hahaha.. Ska snart göra ryket här Men älskling ligger i sängen glor på sport o latar sig men han e lika lat som dottra .. Tröttnar jag så tänker fixa de här sedan fundera ut nå mat .. Och när ska plast granen bort får väl fan jag börja göra något snart slänger ut denna snart trött på se denna . Har kikat på Beck film De oskända av sändaren gillar de filmerna . Vill ha nån ny film här fram över får åka till Media Market kika efter nytt ha hem . Bland annat ska köpa litenya barn filmer till tjejerna , de vill ha Emil i lönnberga på dvd .Och jag ska ha flera wallander har några . Plus lite andra filmer. Nu stack gubben till Sala ska döma innebandy där  skönt han är borta  ett par timmar bli lite lättare  få eå om sig själv. . Josefine  kom fram fråga om jag gillar Danny  fy värsta jag har hört inge som jag gillar såå ogillande  musik usch ska  vara hårdrock  inte nå mesiga  E.M.D inge som jag gillar har aldrig gjort usch  man får ju skav sår i sina öronen .....




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards