avatarmamma

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Alla hjärtans dag ...

Av Cecilia Pettersson - 14 februari 2011 22:24

Gratttis  vår älskade dotter Ida vart i dag  10 år ,  Fira lite med familjen  hade saft och kladd kaka med visp grädde . Middag vart Köttfärsås  och pasta . Såå såg jag även Familjen Annorlunda  Familjen Norrström  är bäst  där tycker jag :)  De skulle på loppis vore något vi skulle oxå behöva här . Kan man sälja en  uppkäftig 14 åring   Hon är så jobbig en tid här  e inte dugg trevlig :( Skriker till sin mamma om morgonen - jag tycker inte speciellt roligt hon skriker . Men vad har denna snälla tjej tagit vägen ? Kan inte skylla på åldern inge man skyller på utan hur beter man sig mot sin Mor ?  Jag blir ledsen men visar inge för henne , Men jag vet andra mammor har lika tufft som jag har :( Lilla syster säger håller med dig mamma . INGEN ide att  komma vill ha på tankat på mobilen  för tjärnar inte de , har inte varit snäll . Imorse   var det 16 minus , går man ut i fuktigt hår , kan man få is i håret slutar risken för hjärninflamation , e det du vill ha ? Sedan har man sjal och mössa , vantar  man behöver inte skrika över hela gården så alla  grannar  hör dig . ?  Jag känner illska  men komma ut med chips  andas  för släppa ut de man har inom sig ;( Djupt  besviken  på dig lilla gumman .. Ingen ide  var arg , utan denna ENGERI  blir man  bara så trött på .  Nu ska rasta voven sedan krypa ner under täcke och mysa med min älskling - jag älskar dig väldigt mycke  Magnus  tack  för du hjälper mig med barnen  pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Pettersson - 22 februari 2011 20:51

  Har suttit på facebook prata med trevliga människor  så kul och spelat bra musik Hammerfall  så klart . Mina  vänner säger man har god bra musik smak e alltid skoj höra :)  Snart hade tänkt se tve är ju bara  glömma DISNEY CHANNL går på än hatar ...

Av Cecilia Pettersson - 21 februari 2011 15:57

Gud så söt liten flicka ni  har fått Lisa och Matti   Namn är jätte svårt  , hörde av Josefine hon var namn lös , Lugn de kommer av sig själv måste ha något som passar  in på er två som låter bra !     Är hemma  med min stora flicka som har...

Av Cecilia Pettersson - 7 februari 2011 14:00

I går  dog han super stjärnan Gary Moore   f.1952  d.2011  vart 58 år .   I dag  har dagen varit ok  men jag e trött ont i foten :( Vill ha ett jobb att gå till verkar svårt hitta  någe. :(   Strax ut med voven o hämta hem Emma ska baka på ef...

Av Cecilia Pettersson - 6 februari 2011 14:04

Jag tänker inte jämt plocka undan efter dig du är 14 år , borde fixa sådant själv . men är bara lat och bekväm tror mamma ska göra allt knappast .Jag ska fixa köket in med ny disk i diskmaskinen Men inte bort hennes tallrik de kan man själv ställa in...

Av Cecilia Pettersson - 5 februari 2011 19:25

Hela dagen har varit så seg , yngsta barnen  har spelat ishockey i morse de är med i VIK tjej lag . Och deras pappa har åkt skridskor med  han hade visst trillat  bakåt . De är inte hemma  är hos faster på Viksäng sova över . Har  vilat i dag haft on...

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards