avatarmamma

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Cecilia Pettersson - 24 januari 2011 13:33

Har varit ute  och gått skön runda  var hälsa på en vän nere på Skälby .  Vart omlagad  på vc  e skönt nu vara så tjockt o varmt . Är så trött på ha jämt ont . Men e bara bita ihop se  blir bättre . Ingen hjälp hemma  får allt göra själv . :( Fråga dottra  gå ut med hund nej hon mår inge bra .. Hon har skolkat i dag  var skolan ca 1 lektion sedan kommer hem sitter fram för tven o datan men inte vara i skolan .. Jag får ingen kontakt med henne  bara fräser mot mig , kommer tjata om pengar kommer inte få några heller ser ut som fan i hennes  rum   börja hjälpa till utan massa larv o tjafs då kanske . Inte detta år slår in ... Första  borde man veta att man borstar håret innan man går till skolan o tänderna Nej inge av de börja hela tiden skrika o bråka  inte komma i tid heller . De här ingen bra start. Emma sa  måste du hela tiden skrika  man får ont i huve av dig , gapar  hon ännu mera , slänger hårt i dörren  så larv  kom inte säg de är åldern så larvig bör man inte vara .Hennes  pappa tar ju hennes parti säger jag  hackar på henne menar att hon ska väl fan ta vara ren  går i skolan kan inte vara skitig o ren då får man inga kompisar .Visst  duschar men resten då?  Nej inte hon . Undrar vad han säger när jag säger har varit hemma  mer än hela dagen en lektion resten hemma  tror han oxå blir sur på henne .? 

 

kl. 22.00

 

Vilken dag har bara rusat i väg. har varit massor att göra . Plus jag har kollat på familjen annorlunda  gillar Peter o Mirka de är bästa familjen helt ,med sina 10 barn .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards