avatarmamma

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Cecilia Pettersson - 27 januari 2011 16:31

Hej , har varit på kärlkirugen i morse vart lindad med med fem lindor . först gick jag igenom med ultra ljud hela benet från jumsken inge propp eller så utan har bara dålig blod cirkulation i benet vänster . . Ska dit om en vecka igen . Han är så bra Bengt olfsson . Sedan hamna på stan träffa Adina en väninna vi hade skoj åt lunch i hop . och skratta o hade skoj.. Var in på ica handla lite  , gick vi hem åt o prata o skratta . Såg Ebba s   mamma  på av stånd  Men henne   pratar  jag knappt  med längre . Hon tror  på höra svängern att folk orkar .. Men  har mina vänner  här . Du  tjejen folket på bäckby har inge göra om dagarna  så därför  inge att lyssna på vad folk  ältar . Du måste själv  upp fatta egen sak .. Men INTE  ,.så  är jag inte intresserad längre ... :(  Så fixa lite annat nu  tvätten o disk  :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards